شرح وظایف اداره رفاه

  • اجرای دقیق آیین نامه ها ، دستورالعمل ها ، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه
  • بررسی و نیاز سنجی رفاهی از کارکنان شهرداری و برنامه ریزی در راستای نیاز سنجی انجام شده
  • ایجاد تعامل با سایر دستگاهها و سازمان ها جهت ایجاد تسهیلات رفاهی بیشتر
  • برنامه ریزی جهت بهبود کیفیت خدمات و تسهیلات رفاهی کارکنان
  • برنامه ریری جهت توسعه و تکمیل اماکن رفاهی با توجه به نیازها ، منابع و امکانات موجود شهرداری
  • پیش بینی اعتبارات مورد نیاز جهت امور رفاهی و نظارت بر نحوه هزینه نمودن اعتبارات مصوب
  • تهیه ضوابط لازم جهت استفاده از کلیه امور مربوط به رفاه کارکنان از جمله خانه های سازمانی ، تعاونی ها ، بیمه تکمیلی ، صندوق قرض الحسنه و ....
  • همکاری با سازمان های وابسته به منظور استفاده همکاران از امکانات موجود نظیر فرهنگسراها و اماکن تفریحی و ورزشی


منبع : اداره کل سرمایه انسانی
۲۵۶۲۲
مطالب مرتبط با این موضوع :
نظری ارسال نشده است

    -
    -
    -

تعداد بازدیدکنندگان امروز ۱۰ نفر
تعداد بازدیدکنندگان دیروز ۱۸۳ نفر
کل بازدیدکنندگان ۷۴۱۱۶ نفر



آدرس :بلوار شهید چمران نبش کوچه 12
کد پستی :44469-71946
تلفن:36290072-36280885
نمابر:36287970


ShirazMun_him